مشخصات فایل(پاورپوینت نظریه های رضایت شغلی)

پاورپوینت نظریه های رضایت شغلی|47090452|sale59|مشخصات فایل|اِس اِی
با ما همراه باشید با موضوع پاورپوینت نظریه های رضایت شغلی

شامل 44 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد


مشخصات فایل
تعداد صفحات44حجم0/357 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx
توضیحات کامل

شامل 44 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

نظریه های رضایت شغلی فراوان است.همان گونه که درباره تعریف و عوامل ایجادکننده رضایت شغلی، اتحاد عقیده ای وجود ندارد، درباره نظریه های رضایت شغلی نیز عقاید متفاوت و گوناگونی ابراز شده است.بروفی (A. H. Brophy) به سه نظریه، ازکمپ به چهار نظریه، جیمز به سه نظریه، توسلی به سه نظریه، جورج و جونز به چهارنظریه وخلیل زاده در تحقیق خود به شش نظریه اشاره می کنند.باتوجه به نظرات ارائه شده در این باره، در ادامه، مهم ترین نظریه های رضایت شغلی ذکر می شود:

نظریه امید و انتظار

این نظریه با نام های نظریه «انتظارات » و نظریه «احتمال » نیز مطرح می باشد. انتظارات فرد در تعیین نوع و میزان رضایت شغلی مؤثر است.اگر انتظارات فرد از شغلش بسیار باشد، رضایت شغلی دیرتر و مشکل تر حاصل می شود; مثلا، ممکن است فردی در صورتی از شغل راضی شود که بتواند به تمام انتظارات تعیین شده خود از طریق اشتغال جامه عمل بپوشاند.مسلما چنین شخصی به مراتب، دیرتر از کسی که کم ترین انتظارات را از شغلش دارد به احراز رضایت شغلی نایل می آید.از این رو، رضایت شغلی مفهومی کاملا یکتا و انفرادی است و باید در مورد هر فرد به طور جداگانه عوامل و میزان ونوع آن مورد بررسی قرار گیرد.

این نظریه معتقد است که رضامندی شغلی به وسیله انطباق کامل امیدها و انتظارات با پیشرفت های فرد تعیین می شود، درحالی که نارضایتی . معلول ناکامی در رسیدن به انتظارات است.

در این نظریه، هر قدر احتمال وقوع موفقیت در انجام کار در حد بالاتری قرار گیرد، هر قدر میزان تطابق و هماهنگی میان توانایی های فرد و نیازها و انتظارات شغلی او بیش تر گردد، هر قدر پاداش های خارجی وداخلی در سطح بالاتری قرار گیرد و مهم تر از همه، هر اندازه ادراک او از منصفانه بودن پاداش ها در سطح بالاتری باشد، احتمال بقای او در سازمان بیش تر می شود.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
نظریه امید و انتظار
نظریه ارزش
نظریه بریل
نظریه نقشی
نظریه نیازها
نظریه هرزبرگ
نظریه هالند
پایان

عنوان : نظریه های رضایت شغلی

فرمت : پاورپوینت

حجم : 360 کیلوبایت

تعداد صفحات : 44

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت






"

مطالب دیگر:
کارآموزی کامپیوتر (نقش IT و شبكه در دخانیات)کارآموزی در شرکت فرآورده های غذایی هلیانه پاورپوینت اعتیاد و نقش جامعه در درمان آنپروژه ارسال و دریافت DATA از سرور به کلاینت و برعکس در بستر پروتکل TCP با سی شارپپروژه آماده افترافکت : کلیپ عکس تولد کودکانه و مدارس + دموپاورپوینت تصویر ذهنی سازمانیپاورپوینت با موضوع تئوری آشوب در مدیریتپاورپوینت شخصیت و یادگیریپاورپوینت مدیریت تیم های ورزشیپاورپوینت مديريت خودشيفتهپروژه آماده ادیوس سینک شده با موزیک خارجی الکساندر مناسب کلیپ عکسپاورپوینت با موضوع تصویر ذهنی سازمانیپاورپوینت با موضوع شخصیت و یادگیریپاورپوینت با موضوع مدیریت تیم های ورزشیپاورپوینت با موضوع مديريت خودشيفتهسمینار آماده تحت عنوان بیماری های نقص ایمنیهوش مصنوعي و كاربرد ان درصنعتپاورپوینت تاثیر تغذیه بر پسر یا دختر شدن جنینتحقیق های یک صفحه ای از هنرمندان جهان پیکاسوو اونوره دومیه و پتر پل روبنس و دولاکروا و کته کلویتس و لوترک و ونسان ون گوگ پاورپوینت مبانی مديريت كيفيت در صنايع جهانپاورپوینت مبانی مذاکره بازرگانیپاورپوینت مبانی معماری موتورهای جستجوگرپاورپوینت مبانی مهندسی زلزلهنیمه رساناها Semiconductorپاورپوینت مبانی نظری کارآفرینی